Johanna!

fan va gullig text du har skrivit asså!
du betyder fan mest
dom dagarna de var
du och jag var dom bästa dagarna
de går inte att förklara hur mycket jag älskar dig!
du är den bästa i hela världen
sitter här helt tårögd just nu!
du är så jävla söt! jag älskar dig sötnos!
de finns alltid plats för dig!
men du har hittat nya kompisar och jag har hittat nya kompisar
men jag vill verkligen att vi ska hitta tillbaka till
de vi hade
du kommer alltid finnas i mitt hjärta och jag förstår om jag inte var den bästa..
men jag lovar!
om du ger mig en chans till så ska jag bättra mig!
jag saknar allt vi hade!
skulle kunna sitta här och skriva hela natten men då skulle jag inte kunna prata med dig ju!
jag vill verkligen ha tillbaka tiden då de var vi
du och jag
amanda och johanna
de var vi och ingen annan
men de va nåt som hände och jag önskar verkligen att de aldrig skulle ha hänt!
du kommer alltid att vara grymt f'cking älskad av mig!


du är min! och ingen ska ta dig ifrån mig!
tänker kämpa för dig och mig!

Tjaoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0