inne igen (:

tjabba allihop!
nu har jag typ precis kommit in.
va jue ute me Mickis.
kan berätta lite vad vi gjorde.
först  drog vi till ica och handla lite. ;P
sen skulle vi dra till kompisgungan men då va nåra från vår gamla
klass dära. -.-
så vi gick lite.
sen drog vi till skolgården och typ nolifea.
haha, mickis stog på en gunga och helt random så ramla hon åt sida.
haha, vi fick värsta skrattattacken. xd
men sen drog vi till kompisgungan igen och då va de typ nåra killar på fotbollsplan
som typ skrek åt oss.
eller jag skrek bara ut helt random, asså skrek inget men bara skrek.
aaah, asså ni som inte fattar är tröga.
men då börja dom fråna vilka vi va och typ sånt.
sen fråga vi hur gammla dom va och då sa dom typ att en av killarna va 97:a och dom två andra va 99:or.
men sen så skulle vi dra hem och då skulle den ena linus oxå hem. (97:an)
och då typ stalka vi han. xd
asså jag kände igen han.
men sen när han gick in till sitt hus så kom ja på att jag va me han förra sommaren. xd
hahha, ja va typ inne hos han och allt. xd
bra att jag kom på de efter liksom.
men aja, sen typ börja jag ochh mickis as garva och då typ spydde hon. :(
stackare, hoppas det blir bättre sötnos.
men nu ska jag väl typ snart tvätta bort sminket och ringa moa. :)
har typ inte pratat med henne på hela dagen. :(
känns helt empty.
och min kille har tyyyyyyyp dött. ;o
men aja, får väl ringa han.
eller han aksnke är på fotboll?
aja, skit samma. :)
men har inge mer att skriva, här får ni lite bilder.
kom ihåg, ALLA bilder är jätte seriösa. -.-
(dom är inte de för er som inte fattar)

sötis (a'

haha, mickis skulle hoppa. men vi faila xD

haha, va söt du är när du är seriös. ;D

wb.se ?! nej tack!

omg jag är sååå het liksom ba , hihi!


Tjaoo :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0