Home sweet home

hejsan hoppsan allihopa! :)
kom typ precis in från att ha varit ute med moa. :)
asså  mina fingrar gör skit ont! ;o
men iallafall.
kan berätta lite kort vad vi gjorde.
först drog vi ut en stund, sen skulle jag äta så vi drog hit och åt lite. ;P
sen drog vi ut igen, och handla godis. xd
sen drog vi till kompisgungan och typ nolifea.
där hände de lite saker, vi typ träffa massa och skit.
men sen gick vi typ runt lite och sen drog vi till kompisgungan igen.
och sen följde jag moa en bit och kom nyss hem. :)
smsar med älsklingen just nu. ;D
och snackar med moa och en random på msn. :)
har inge mer att säga, pallar inte ladda upp bilder.
ska typ gå och lägga mig, är as trött och fryser som faaaaaaaaaan!



Tjaoo :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0