Fiskmås?

hejsan hoppsan allihopa!
asså ignorera min fina rubrik är ni snälla. :)
men jag och moa kom in för typ....ööh, ja venneh.
nåra timamr sen?
skit samma, jag är hyperfucktiv och heeeelt cepe just nu! :D
men iallafall, vi ska typ snacka skit, nolifea fb och snacka med Jehan på msn. :D
han är ruuulig.
men berättar lite om dagen. :)
först typ drog vi ut och gjorde massa skit, ni behöver inte veta vad. :)
mihihi, vad snäll jag är. (a'
men sen drog vi in och satte oss vid datan. och chatta med Danyel. :D
vi ba: redknull ger dig tuttar! han ba: eeh, jag drack redbull idag, men fick inga tuttar. fan :(
haha, dde va lite ruuuligt, men sen dissa han oss när vi prata tele med han. ;o
han skulle till Filip typ. :)
men aja, sen rignde dom och blablabla....
sen typ webba vi me Jehan, eller han webba med oss. ;)
har ingen webb. thihi (a'
men hans kompis våga inte visa sig! ;o
aja, sen typ har vi inte gjort nåt, bara nolifeat fb. ;D

hahha, vi ska dyyyyygna. :D
kanske blir lite mer bloggning, under natten. ;d
,men vi får se. nån som kan langa energidricka eller?! ;o
hihi (aaaaa'





Tjaoo :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0