Djurgården vann igen :)

hej hopp sockertopp.
haha, wtf!? var fick ja de ifrån?! xd
men iallafall, djurgården vann som sagt. :)
YEEEEAAAAH! :D
men just nu har ja suuuuuuuuuuper tråkigt ... -.-
idag ska jag faktiskt inte vara upp till tre!
jag ska typ strax tvätta bort mitt smink och lägga mig och kolla nån film eller nåt. :)
men här får ni lite bilder som jag har tagit just nu
när jag har så roligt

fin man är såhär på kvällen xD

yeah, fanta is good ;D

.

ignorera min fina min

igår va de INGET på golvet? haha, vafan har jag gjort under en natt!? xD


jag har typ lyssnat på bananer i pyjamas och nalle puh och
massa barnlåtar as länge nu. x'D
jag är inte riktigt frisk. xD




Bananer I Pyjamas

Dom andra går inte att lägga upp :'(

Tjaoo ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0