BDB WTF?!

haha, hej hopp på er alla. :)
jag typ chattar med min skumma kompis fanny
haha, hon typ sa att jag skulle bli medlem på bdb xd
asså de är fan de tråkigaste jag har vart med om
vilken nolifesida asså! x'D
men iallafall, har typ laddat upp ett foto där?
kommer aldrig mer gå in där asså
hahah, fyfan
man kan ju inte sitta och nolifea bdb liksom xd
men nu ska jag inte tråka ut er mer för idag.
vi hörs imorrn. :)



dehär är min kompis Fanny :)
haha, nej jag skoja!

Älskar dig precis som du är min Fanny Wikström! och jag saknar dig som fan!<33

Tjaooo :)

Kommentarer
Postat av: fannyy ;3

naaw gumman, saknar dig mkee mer <33 kom hit faan ;o §§



Och, eh BDB ÄR 'A LIFE site' (yy'

2010-04-07 @ 00:18:04
URL: http://ffaniih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0