Älskar dig & saknar dig...

saknar tiden då de va du och jag
vi berättade allt för varann
jag kommer aldrig glömma när vi sprang runt i hela huset
och skrek "MADA FACKA!"
asså fyfan vilka minnen vi har!
saknar den tiden då vi var som tightast!
vill spola tillbaka tiden och vara kvar där föralltid!
blir tårögd bara jag tänker på det!
men vi började bråka...
vi tappade kontakten..
de är de värsta som har hänt mig!
jag älskar ju dig!
vi typ satt och körde med nåra bilar runt i en bana
och skrattade när dom flög iväg
haha, saknar dig som fan
men du ska veta att jag alltid kommer att älska dig
vill aldrig mer tappa kontakten med dig!
bara tanken får mig att må dåligt
jag vill verkligen att du ska veta att jag älskar dig!
bilderna väcker så j'vla mycke minnen!






ja typ sprang iväg med din telefon xd

du fick ryck och slängde min cykel i buskarna xd

älskar dig!


Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

ÄLSKAR DIG ! <3

2010-04-06 @ 22:43:57
URL: http://joshii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0